Friday, May 20, 2011

AKU MULA BELAJAR EDIT BLOG

banyak yang aku tak survey untuk mantapkan belog aku. aku seorang lelaki yang gentle. tapi, aku juga ada kelembutan. jadi. aku cuba create minat untuk mengedit belog aku yang hanya usang dan dingin ini...

banyak yang telah aku pelajari. banyak juga tutorial yang aku telah cuba. tapi yang berjaya hanya SHOUT BOX. itu pon assistance aku yang lakukan.

yang lain?? dah aku buat. aku delete. rasa tak kena dan huduh. so, aku buang. tapi banyak tutorial edit blog ini khas buat perempuan. bungabunga. lovelove. ah. macam bodoh ja aku guna. mamat jambu pon belom tentu nak guna.

so. aku lebih selesa belog aku simple nam mampus ni. ah. simple itu memang hidup aku.

1 comment:

nurdani said...

simple is better. tapi lebih better sediakan gadget penting dalam blogger ni.

search here : www.maribinablog.com/