Wednesday, May 18, 2011

PERMULAAN YANG BAIK

kalau korang tengok blog aku. korang mesti tau yang aku ini seorang blogger baru. ye. itu memang benar.
tapi kekadang aku rasa aku ini membuang masa sebab aku syok sendiri. tapi. kekadang aku feel good sebab ada jugak yang sudi follow belog usang aku ni.

belog aku baru usia 2 hari. follower? huh. aku tidak kisah berapa banyak sekalipon.
seperti entry ke-2 aku. aku buat belog ni. untuk support gadis masa depan aku. tapi. bila aku dah starting menaip. rasa best la plak. ye la bukan selalu nak syok sendiri ni.

aku memang zero pasal blog. aku tak kisah pon. blog aku pon simple je. bukan aku nak menjana follower yang ramai. bukan aku nak menternak comment sampai penuh di ladang. tapi aku nak jadi penghibur pada orang yang sudi.

okey, aku nak perkenalkan pada korang BLOG BUDAK LADANG.

aku memang budak ladang. usia? ah. aku rahsiakan. sebab belom masanya aku nak kasi tau. kenapa aku budak ladang?

aku merupakan student UiTM kampus arau, perlis
jurusan aku. planting dan agriculture
pengurusan Ladang
sebab itu aku gelarkan diri aku budak ladang.

ladang dengan aku memang dah sebati. kalau dulu aku ambil kulinari kat SEGI COLLAGE traning.
bila aku apply uitm. aku ambil pengurusan ladang. 
so, bercucuk tanam memang hobi aku..

hidup seorang budak ladang memang sempoi. tak perlu nak belekbelek muka mase nak pergi klas. kompom peloh mencurah macam orang gila. so, aku selamat kat situ. tapi kalau ada klas teori aku smart la. berkemeja dan bertie. just memenuhi etika permakaian.


BUDAK LADANG MEMANG COOL JA



1 comment:

nurdani said...

welcome to blogger :)
nanti saya buat contest join la k