Wednesday, May 18, 2011

Nasib Aku Tak Baik

ini  merupakan entry aku yang first. aku newbie dalam dunia blogger ni. tapi, malang memang betul tak berbau la.
aku baru je nak follow blog yang ada di serata bumi ni. tapi. semua blog tak leh tekan button follow. cisss.. memang tangkap tacing ah cam ni. siot je.


nak buat satu pengakuan. admin blog ni adalah gadis masa depan aku. dia yang over exited nak buat blog untuk aku. gedik apa aku pon tak tau. aku ni zero pasal blog ni. so, aku just support apa yang dia minat.

kalau entry aku ni tetibe je jadi alaala sweet gitu. itu semua angkara gadis masa depan aku.

aku bukan di queen control okey. aku just support minat dan hobby gadis masa depan aku. sebab dia pon support minat aku walaupon dia tak suka.

dia support minat aku dalam nyanyian. aku join band dia support padahal aku tau dia bukan suka pon musik gila aku. dia cakap musik gila aku ni boleh buat dia pensan. so, tak salah aku pulak nak support dia.

No comments: