Friday, May 20, 2011

MENJANA KUASA VETO

hai semua. kuasa veto sekarang milik aku. jadik, aku yang paling berkuasa. ada berani mau lawan dengan aku. sila mampir kehadapan. lu fikir wa takut. tidak. aku anak jantan. dan aku amat berani.


keberanian makin terselah bila berbloging? tidak pecaya fakta ini. korang memang tak peka. disebabkan aku blooger baru. aku lebih banyak blogwalking. jadik. untuk menjana kuasa veto aku. aku perlu usha la blog otai otai muka jambu untuk serap ilmu blogging ni. tak salah kan.


apa yang beraninya? aku dapat banyak teori dalam berblogging ni. ada yang bagus. ada yang tak bagus. yang bagus aku ambil sebagai petunjuk kepada kehidupan aku yang memang cool. dan menambahkan ke'coolan hidup aku. yang tidak bagus aku. aku pangkah. dan aku menyampah serta aku fuck habis la kan. bodoh!


blog yang bagus banyak terlalu banyak. kalau nak reviews bapak, sampai aku tua pon tak terabis nak review. itupon aku aku ni umur panjang la. kalau umur singkat. memang tak terview la jawabnya. blog yang bagus ni aku salute la. boleh jugak aku ni gain otak aku yang makin membeku akibat freeze yang terlalu kuat. so, aku sumbat dalam microwave. aku cair.

banyak benda la aku boleh blaja. then banyak jugak yang aku tau. dari aku seorang yang annoying. terus jadi alert.


bagi blog yang baget bagus. dok kutuk orang sana sini. itu memang aku fuck abis. macam sial lol. nak kutuk orang apasal. ko dah bagus sangat ke. pergi mampus la. itu memang menjana kuasa veto yang macam setan ja kan. boleh pergi hell la orang macam itu.


apa-apa pon. untuk menjana kuasa veto. perlu pada tempatnya,. jangan kau main sebat je bro. bodoh!!

No comments: